Zo aan het eind van het jaar komt er zomaar nog een prachtige cello binnen!
Zoek jij een 4/4e cello? Eentje waar je artistiek niet zomaar uitgroeit? Deze cello heeft veel volume, toonprojectie mogelijkheden, en klankkleur verschillen tussen kam toets.
De snaren liggen lekker dicht bij de toets wat het ‘werk’ licht maakt.
De cello is 100 tot 110 jaar oud, gemaakt in Duitsland naar een Hongaars model. Hij is in hele goede staat want decennia lang (schadevrij) gekoesterd in een familie, bespeeld door opa, zoon en kleinkind.
Deze cello is een muzikale vriend voor het leven. Hij kost € 11.000,00 en je weet; ik ruil een eerder bij mij aangekochte cello weer in. Dat biedt niemand je aan! Grijp je kans; je groeit verder naar je volgende cello.
De mensuur van deze oude Duitse cello is wat groter, het geluid is er ook naar. Vind je het geluid mooi? Wil je de cello proberen? Hij staat gedurende de kerstvakantie in Velp, bij mij thuis.
Je kunt me mailen op info@celloverkoop.nl,
Of bellen op 06-18189005.
Ik wens iedereen fijne feestdagen en een gelukkige start van het nieuwe jaar! 🌲🌟🎅
Hartelijke groet,
Scarlett
Scarlett
info@celloverkoop.nl | 06 - 1818 9005
Wellicht ook interessant voor je:
Celloboeken van Rick Mooney, wie heeft er niet uit gespeeld en geleerd?
Rick Mooney is een Amerikaanse cellist die niet alleen alle meerstemmige stukken uit de Suzuki methode heeft gearrangeerd maar ook een serie super goede boeken voor cellisten heeft geschreven. Double stops, het boek voor dubbelgrepen, Position pieces boek 1 en 2,...
Je eerste ensemble? Ga voor barokmuziek.
Vorige week mailde ik jullie een blogpost over de barokstokken die weer te bestellen zijn, eenmalig voor € 125,00 zo lang de voorraad strekt. Hoe leuk is het niet dat er stokken weg zijn gegaan naar zowel amateurs als cello docenten?Heb jij al ervaring met de...
Brasil houten barok strijkstok
Deze fijne Brasil houten barok strijkstok is speciaal gemaakt voor het uitvoeren van barok repertoire; denk Vivaldi, Cirri, Boismortier en Marcello. Hij is iets korter, veel lichter en daarom is de balans totaal anders. De balans van de stok maakt je duidelijk waarom...




