Deze fijne Brasil houten barok strijkstok is speciaal gemaakt voor het uitvoeren van barok repertoire; denk Vivaldi, Cirri, Boismortier en Marcello. Hij is iets korter, veel lichter en daarom is de balans totaal anders. De balans van de stok maakt je duidelijk waarom de authentieke uitvoeringen klinken zoals ze klinken. De stok is ideaal voor een mooi basso continuo toon en wendbaar voor veel snelheid met meer gemak dan je moderne stok in bijvoorbeeld Marcello en Vivaldi sonates. Wanneer je voelt dat je sneller kunt spelen met deze stok, trekt je dat weer over een drempel met je moderne stok; hoe leuk is dat?
Voel wat men voelde toen men destijds muziek maakte. Wil je weten hoe je er mee om moet gaan, volg dan een barok workshop bij mij. Houd deze workshop pagina in de gaten. Zodra de coronamaatregelen worden versoepeld zal ik weer workshops kunnen aanbieden!
De prijzen van deze stokken zijn enorm gestegen. Helaas moet ik dit doorberekenen. Deze blogpost biedt je de laatste kans om hem nog met korting te kopen. De stok kost in mijn webwinkel € 145,00.
Koop je deze barokstok via deze link dan kost hij gedurende vier weken of zo lang mijn voorraad strekt € 125,00. Op = op!
Scarlett
info@celloverkoop.nl | 06 - 1818 9005
Wellicht ook interessant voor je:
Wat is dat ook al weer, glissando en portamento?
Ik had deze week zulke leuke lessen met mijn leerlingen. Het was een overvolle week; ik had in Velp meer uren geopend dan gangbaar om iedereen een plekje te kunnen bieden, en in Amsterdam zat het al weken vol.Mijn leerling E. probeerde een Franse cello uit, gemaakt...
Een witte cellokoffer
Lang, láng geleden, ik was 19, hoorde ik een cellist spelen tijdens een voorspeelavond cello op het prestigieuze Koninklijk Conservatorium te Den Haag. Het was een avond in Studio 1, die rook naar het sisal tapijt en die uitkeek op de patio. Waarin een orgel stond...
Van Cellolessen tot Online Cursussen: mijn muzikale reis en een sneak peek van Positie Wisselen op de cello!
Toen ik mijn eerste celloles kreeg van Ellis Moorman was ik 19. Ik zat op het Koninklijk Conservatorium en wilde dirigent worden. Daarom raadde men mij aan om een strijkinstrument te leren spelen want met een piano achtergrond weet je echt NADA van een symfonieorkest....